Brian J. Smith o konci Stargate Universe

Rozhovor s Brianem J. Smithem

Dnes vám přinášíme o něco delší rozhovor s naším oblíbeným hercem Brianem J. Smithem, kterého můžete znát ze seriálu Stargate Universe, kde se objevuje v roli poručíka Matthewa Scotta. Dozvíme se zde něco o prvních třech epizodách druhé poloviny 2. série, o konci Stargate Universe, o jeho současných aktivitách a projektech a o mnoho dalších zajímavých věcech. Dokonce se můžete těšit i na pár spoilerů, ale ti, kteří si nechtějí kazit překvapení, se nemusí bát, jsou vždy pečlivě označeny. Také v rozhovoru najdete pár poznámek od překladatele a to už bude asi vše. Konkrétněji v pokračování článku.

Zdroj: redeyechicago.com

Brian J. Smith se zdá být docela pragmatický vzhledem ke konci Stargate Universe, seriálu kanálu Syfy, ve kterém zářil po dvě série.

„Určitě to bolí, když seriál, který máte rádi, zruší – a o to horší to je, když je to show, na které pracujete,“ řekl minulý týden do telefonu z New Yorku. „Ale nikde jinde nemůžete mít úspěch se 40 epizodami SGU nebo show jako je Caprica, než na malé, specializované a na žánru založené televizi.“                            

Syfy začala vysílat posledních 10 epizod kontroverzního seriálu 7. března v 22 hodin epizodou „Deliverance,“ akcí prošpikovanou hodinkou, která nás vrací do místa, kde série v prosinci přestala. Posádka Destiny čelí armádě dronů, které jsou naprogramovány zničit všechno, co jim přijde do cesty. Smithova postava, poručík Matthew Scott, je postavena před těžké rozhodnutí, kdy podezírá svou přítelkyni Chloe Armstrongovou (Elyse Levesque), že možná sabotovala loď.

„Miluji tuto epizodu,“ říká Smith. „Myslím, že je v ní hodně věcí, které si fanoušci užijí. Více vesmírných bitev – jednou to začíná a více méně to i jednou končí.“

Tato novinka by měla potěšit ty nabručené fanoušky předchozích sérií Stargate, SG-1 a Atlantis, kteří si, když SGU na podzim roku 2009 debutovala, stěžovali, že tam není dost vesmírných bitev, málo průzkumů jiných planet a také na nedostatek bojů s „velkým zlem“. Ale tvůrci seriálu Brad Wright a Robert Cooper chtěli, aby s SGU přišla nová Stargate. Chtěli poznat postavy i z druhé strany, jestli jsou jednoduše hrdinové nebo zlosyni.

Jestli si myslíte, že SGU fungovalo nebo ne, jeho autoři splnili svůj úkol, Smith a já si myslíme, že nástup postavami řízených příběhů postupně ukázalo mnoho tváří hlavních postav. Jistě, bylo pomalé vybudovat, aby se setkali všichni, kdo ztvrdnuli na Destiny, ale to dodávalo seriálu realistický nádech. Nepoznáváme snad takhle svoje spolupracovníky v reálném životě?

„Podle mě je lepší si dát záležet na úlohách postav, říct takový ten chlápek nebo ženská je, takovýhle je problém a tohle je bude sužovat po zbytek seriálu,“ řekl. „Myslím, že tohle by se mělo ustanovit nejdřív. Takže já tleskám tvůrcům za to, že to tak udělali.“

Teď, když jsou motivy postav pevně stanoveny, jsme v 2. sérii viděli více na akci orientovaných, zápletkou poháněných epizod. To pokračuje i v posledních 10 epizodách, řekl Smith. Stejně jako diváci poznali členy posádky, tak i členové posádky se mezi sebou cítí lépe.

„Je to šílený průzkum. Myslím, že na scéně pro posledních 5 epizod jsme natáčeli více dní, než jsme sdružili za celý ten rok,“ řekl. „Myslím, že lidem se tyto epizody budou opravdu líbit. Má to hodně co dělat se sjednocováním týmu a opravdu uvidíte tým se dynamicky zlepšit, z těchto lidí se stane dobře namazaný stroj.“

Bohužel seriál skončí bez úplného řešení pro přátelštější posádku. Druhá série končí „velkým nervákem,“ řekl Smith. Ale producent Joseph Mallozi psal na svém blogu, že by se mohlo pracovat na potenciálním filmu nebo dvou. Smith, který právě prochází konkurzy na pilotní epizody a divadelní role v New Yorku, je rozhodně na palubě Destiny, pokud to vyjde.

„Musel bych být součástí tohoto jen tak pro sebe,“ řekl a zasmál se. „Nesnesl bych vědomí, že jsou všichni tam nahoře a baví se tam beze mě.“

Mluvili jsme více o SGU a Smithových pocitech ohledně konce seriálu a také o filmu Syfy, který právě natočil – Red Faction, a o jeho psu Cassie.

Scott, Greer a Chloe v Deliverance

Poslední dobou jste měl hodně práce. Zdá se, že jste se sotva vrátil do New Yorku, předtím jste se vydal natáčet „Red Faction“ do Bulharska.

Jo, byl jsem dost zaneprázdněný. Bylo to – kdy jsme dokončili 2. sérii? Ani si nepamatuji, kdy to bylo. Ani říct vám to nemůžu. (směje se) Je to všechno zamlžené – docela brzo poté. Myslím, že jsem byl zpátky asi týden nebo tak, možná dva týdny, když mi zavolal můj agent (ohledně filmu).

(Od Curta: Budu mít od Smitha něco víc na Red Faction než se bude vysílat, což bude, jak mi bylo řečeno, na konci jara.)

Od té doby, co jste se vrátil z Bulharska, děláte konkurzy na pilotní díly a, jak jsem viděl na Twitteru, taky děláte nějaké super divadelní věci.

Teď se s piloty roztrhl pytel. Mám na mysli tak dvě tři schůzky za den, a to může být docela frustrující, protože se můžete dostat blízko. Dostanete se blízko, několik hodně blízkých telefonátů a pak to prostě nedopadne. Tak prostě průmysl funguje. Je to velice těžké. Filmový průmysl teď z kteréhokoli důvodu ubližuje. Lidi už nedělají takové filmy, jaké dělávali, takže máte několik herců s opravdu velkým jménem, kteří si přijdou, a pokud chtějí dělat piloty, tak věci tak nějak zmizí pro ty z nás, kteří musí sedět v místnosti, udělat konkurz a něco na to načíst. Víte, co tím myslím?

Je to sice těžké, ale je to dobré procvičení. Dostanete okolo 10 stránek noc předem a vy do toho musíte jít a prostě improvizovat. Pro někoho jako jsem já – přišel jsem z divadla a nemám rád ukazování něčeho někomu do té doby, dokud to není opravdu, ale opravdu hotové, takže to může být docela frustrující. Ale vy se k tomu postavíte velice buddhisticky, odloučíte to, oddělíte to od sebe a prostě tam vejdete a předvedete to nejlepší, co umíte. Jak říkají na P90X „Dělej, jak nejlépe umíš, a na zbytek zapomeň.“

Dají vám před konkurzem malou nápovědu ohledně vaší postavy? Něco jako „OK, tenhle chlápek by měl být A, B, C, D, tady máte text. Uvidíme, co s tím dokážete udělat.“ Funguje to v podstatě takhle?

V podstatě, ale v těchto seriálech velkých televizí je postava většinou atraktivní, sympatický, vtipný, sladký chlápek. Víte, co tím myslím? Tímhle způsobem to funguje v televizi a je to tak příšerně nudné! Volám svému agentovi a říkám mu „Můj Bože, dělám dva roky sci-fi a pořád se tu děje něco velkého. Hranice jsou pořád obrovské. Bojuješ o svůj vlastní život nebo se vyrovnáváš s osobními problémy. Vytyčilo to opravdu vysoké hranice, jsou tam „green screeny“ a výbuchy. Dostaneš se ven na tato opravdu úžasná místa. Jeli jsme do Nového Mexika a všude možně.“ Je opravdu těžké se dostat na kloub seriálu, který dává prostor obyčejným lidským životům. V tomto bodě se to možná zdá prostě trochu nudné.

Pozn. překladatele: „Green screen“ je technika pro spojení dvou statických snímků nebo snímků videa.

To je docela vtipné, protože tak se já a mnoho diváků cítíme z druhého pohledu. Jo, a to mi otevřelo oči. Dělání Stargate Universe mi otevřelo oči pro úplně jinou stranu televizního repertoáru. Je to vzrušující. Po tom, co se podíváte na něco jako Battlestar a přejdete na SGU, všechno je prostě hodně, hodně nudné.

Co sledujete teď?

Právě teď se vracím zpět a snažím se shlédnout všechny série Lost (Ztraceni). Jsem zhruba v polovině druhé série a dost se mi to líbí. Je to vlastně dost dobré a vzrušující. Taky sleduji poslední epizody Capricy, které jsou podle mě opravdu silné. Je ostuda, že je zrušena, protože šla hodně dobrým směrem.

Tahle rozhodnutí o zrušení chodí kolem Syfy, Briane. Nevím, jestli jste to zaznamenal?

Ano, vím. (směje se) Je to tak divné, protože když si procházím ty piloty, myslím, že 90% z věcí, které čtu, nikdy nespatří světlo světa. Utratili 2 miliony babek nebo čehokoliv, co to bylo, aby natočili pilotní díl, a to se nezvedne. 90% těchto věcí nikdy nebude shlédnuto a těch 10%, které budou natáčet, budou mít jednu nebo dvě epizody, možná šest. Pak, pokud to bude velký hit, budou mít štěstí, že se dostanou na třináct. Je to opravdu na nic, že ve sci-fi jsou věci rušeny, zrovna když začínají být dobré. Ale přinejmenším na Syfy je to jako – víte, s SGU jsme měli 40 epizod a s takovými výsledky, kterých jsme dosahovali, by to bylo nemožné na jakékoli další stanici… velké stanici. Caprica (jiná další zrušená show Syfy) neprošla pilotním uvedením.

Takže na konci dne je to o obchodu. Tohle je opravdu nešťastné, ale tak to prostě je a je to něco, s čím musí diváci a herci stejnou měrou tak nějak souhlasit… Stanice musí udržovat inzerenty šťastné. Opravdu, televizní seriály nejsou nic jiného než přestávky mezi reklamami. To je celé. Televize je od toho, aby prodávala výrobky a pokud lidé nesledují reklamy, tak to nepůjde. Neshlédneme to. Je to nešťastné. Přeji si, aby to takhle nebylo, ale není to film. Je to televize. Je to o reklamách.

Pokud to s těmi piloty nedopadne, zkusíte zase nějaké New Yorské divadlo?

V New Yorku jsem vlastně dělal hodně interpretací a bylo to fantastické. Objevují se tu nějaké divadelní kousky, které vypadají, že by se mohly předvádět a jít na konkurz, tak uvidíme, jak to půjde. Je opravdu super být opět v New Yorku, protože se zase začínám potkávat s lidmi, kteří mě nastartovali, těmi vedoucími castingů v divadle, kteří teď obsazují opravdu úžasné projekty. Opravdu dobrý materiál, nad kterým zauvažujete.

Proto miluji New York. Myslím, že LA je úžasné místo a je tam hodně televizní a filmové práce, ale nemáte tam příležitost vystupovat, i kdyby to byla jenom interpretace. Nemáte tu příležitost se cítit jako herec stejně jako tady v New Yorku. Včera jsem dělal jednu interpretaci a bylo to báječné. Byla to skvělá, skvělá interpretace a dokonce byla i představena v New York Times.

To k vám přicházejí přes vašeho agenta nebo se vás lidé, kteří vás znají, prostě zeptají, jestli to uděláte?

Vedoucí castingů. Jsou to prostě lidé, kteří už mě použili do týmu nebo mě znají, když mě viděli v týmu tady v New Yorku. Je to opravdu malá, pevně spojená komunita a já měl prostě štěstí, že jsem tak nějak byl ve středu věcí.

Tweetoval jste něco o občanské válce a o tom, jak vás zajímá tohle období. Můžete o tom mluvit nebo to byl další konkurz?

Jmenuje se to The Crossing. Je to fakt skvělý pilot. Vlastně si myslím, že Luis Ferreia okolo tohohle taky krouží. Má o to zájem a má to skutečně výborný scénář. Pravděpodobně to nebude vybráno, protože je to dobré (směje se), ale ano, pustil jsem se do toho a hrál jsem tu třetí postavu. To jsem dělal včera, tak uvidíme, jak to půjde.

Dobrá, takže 10 posledních epizod. Viděl jsem „Deliverance,“ „Twin Destinies“ a „Alliances,“ a velmi se mi líbily. A wow, Scott a Chloe mají v „Deliverance“ nějaké dojemné momenty.

Jo, hodně se tam toho děje, že? Jde o to, že já jsem byl vždycky opravdu rád, že producenti a autoři měli ty „koule“ zůstat u toho vztahu. Mohli si jednoduše říct, že si na to lidé stěžují, že si myslí, že se to stalo příliš brzo, tak to nechme zmizet a pojďme předstírat, že se to nikdy nestalo, anebo ty postavy povražděme. Díky Bohu, naši autoři a producenti nejsou ani z dvacetiny tak zákeřní a bezcitní jako dokážou být někteří lidé na internetu. Vidí tam ten význam. Myslím, že mít takovýhle vztah v seriálu v takto osobním směru pro tyto dvě postavy narůstá na důležitosti. Myslím, že opravdu dojemná věc (spoiler k „Deliverance“) pro něj byla ji jen tak vyprovodit a být tím, kdo ji převezme. Myslím, že to bylo velmi dobře natočeno.

(spoiler k „Deliverance“) A omlouvá se. V mých očích se trochu napravil, protože jsem na něj byl trochu naštvaný za to, že se na ni tak nějak kašlal.

Je to velice matoucí a já si myslím, že on reagoval ve stylu – můj Bože, ona se mění v nějakou rybu se šupinami, do prdele.... Není tu moc sentimentálních stavů, když vidíte někoho, koho milujete, měnit se v mimozemšťana, který se vás eventuálně bude snažit zabít.

(spoiler k „Deliverance“) Přesně.

A opět, je to katolík, takže se kvůli tomu bude mrskat, až se dostane blízko k sebevraždě. Takhle to u něj prostě je. Jo, myslím si, že se kvůli tomu cítí hrozně a je tím rozpolcený, ale trochu se vzmuží a řekne jí to. Myslím, že to byl opravdu skvělý moment. Hodně se mi to líbilo. Když jsem si četl tuhle scénu, pomyslel jsem si, že je to velmi dojemné.

První sérii jste začali postavami řízenými příběhy. Někteří diváci si stěžovali, že tu nebyla akce, kterou viděli v předchozích seriálech Stargate, ten příběh o mimozemšťanovi týdne nebo o planetě týdne.

Jistě, ale pardon, ale to nebyl ten směr, kterým se to ubíralo. Tohle všechno bylo o designu. Tvůrci a producenti opravdu nechtěli spěchat s vývojem postav.

Tak když jste se dostali do akce a viděli jste je reagovat nebo podnikat nějaká opatření, diváci mohli být překvapení, protože si mysleli, že znají tu postavu, ale ona nakonec udělala něco neočekávaného. Také vás to nutí se o ně víc starat, takže když se jim něco stane, má to větší dopad. Myslím, že v „Deliverance“ mě Rush opět totálně překvapil něčím, co řekl o posádce. Nebudu spoilerovat, ale nemyslím si, že to tentokrát byla bouda.

Jo, anebo byla? (směje se) To je to, co je na Rushovi tak nádherné. Ale máte pravdu, možná to zjistíme, pokud zakončíme natáčením filmu, ale myslím, že toto je cesta, kam směřovali seriál: „Dobrá, změna. Pracujeme spolu. Hledáme cestu. Hledáme společné místo. Můžeme vyjít a zkoumat tajemství vesmíru.“ Ale pořád to bude drama, pořád tu budou problémy mezi postavami a takové ty věci, ale myslím, že lidi se více sblížili.

Tohle byla vaše první regulérní role v televizi. Pamatuji si na první interview, kdy jste mluvil o tomhle všem. Mám tu citaci „Myslím, že čímkoliv uvidíte procházet Scotta na obrazovce, tím jsem si vlastně v ten moment procházel i já. Scott se vrhá po hlavě do situace, která je mnohem větší než on, a najednou já se vrhám do té drahé scény se všemi speciálními efekty a hraju se zatraceným Robertem Carlylem.“ Tak mi řekněte, jak jste se oba změnili a vyvinuli během show?

Myslím, že tohle je výborná otázka. V epizodě jako „Trial and Error,“ která si myslím, že byla pro Scotta a dokonce i pro mě podstatná, ho vidíte nejenom jako hrdinu, ale nalézáme i jeho názor a jeho střed. Myslím, že to byl pro Scotta vývoj a že se stal mnohem lepším vojákem. Stal se mnohem ucelenějším mladým mužem. Taky uvidíte, co se stane v epizodě „Twin Destinies“ (spoiler odstraněn). V poslední epizodě udělá několik dalších rozhodnutí, která jsou velmi, velmi překvapující. Tak nějak se učí přijmout svůj osud a já si myslím, že to mu dává trochu klidu. Takže to je Scott.

Co se týče mě, myslím, že já také nacházím svůj názor. Byl to velký zvyšovač důvěry, abych se mohl ukázat a hrát s takovými herci na takovém typu scény. Zabývat se režií na takové úrovni bylo opravdu fantastické. A sledovat sám sebe v epizodách, které bylo těžké natočit – můžu vám zaručit, že mě nikdo nekritizuje víc než já sám sebe. Učil jsem se hodně o tom, jak bych mohl být lepší a mírný na sebe zároveň, což je opravdu důležité. Byl jsem vychován jako herec. Žil jsem dva roky ve Vancouveru, nejkrásnějším městě na světě. Pořídil jsem si psa! A teď je každý z těch lidí do jednoho součástí mé rodiny. Pořád mluvím s Louisem po telefonu. Telefonujeme si, nadáváme na pilotní sezónu a na to všechno. Byla to život měnící zkušenost.

Do jisté míry tohle může znít trochu bizardně, ale jsem tak nějak rád, že to skončilo, když to skončilo, protože si nemyslím, že by to mohlo být lepší než teď… Nechali jsme si důležitou poznámku, a ne takovou ucouranou, poznámku: dostaňte mě sakra odtud.

Když jste skončili s 2. sérií, mysleli jste si všichni, že se vrátíte se 3. sérií? Jaká byla nálada na scéně?

Neměli jsme tušení. Věděli jsme, že sledovanost nestojí za nic. Tomu se nedalo vyhnout. Nevěděli jsme, co se televize chystala udělat. Věděli jsme, že MGM byla za námi, ať se děje, co se děje, a to stále platí. Vím, že vyšší vedoucí VP/COO Charlie Cohen, který byl naším Stargate mužem v MGM, pracuje velice tvrdě na tom, aby se pokusil uskutečnit tvorbu těch filmů. Scény pořád stojí. Všechno je pořád postavené, takže je tu pořád možnost, že se to může stát.

Syfy je podnik, na této produkci ztratili hodně peněz a my jsme nevěděli, jestli by byli ochotní tomu dát další šanci. Jo, my to nevěděli. Byla to opravdu divná cesta domů. Byli jsme velice šťastní (díky práci) a myslím, že se hodně z nás začínalo smiřovat s faktem, že se možná nevrátíme zpátky, ale poslední scéna, kterou jsme natočili, je opravdu dojemná scéna v poslední epizodě, a to nám tak nějak přišlo jako konec, a to jste mohli vidět i v očích lidí. Myslím, že to uvidíte v té scéně, kdy má Luis tenhle proslov. Jsme zmatení a on se všemi mluví, uvidíte v očích každého, že tohle by mohlo být ono.

Všem z toho bylo na nic, všem producentům, celému štábu. Pamatuji si Louise, jak za mnou přišel a řekl: „Můj Bože, tohle je jako konec.“ A taky byl. Skončilo to poslední scénou, kterou jsme ze seriálu natočili. Zrovna teď bychom byli tam nahoře a natáčeli to.

Bylo to hodně divné. Myslím, že hodně lidí bylo docela rozrušených, když se ta zpráva rozkřikla. Já byl vlastně zrovna na letadlové lodi s Elyse, Alainou, Johnem Lenicem, Bradem Wrightem a Jamesem Robbinsem, naším produkčním designérem. Myslím, že Brad dostal email, sms nebo telefonát den předtím než jsme měli opustit letadlovou loď. Řekl to Elyse a Alaině, ale ne mně. Takže když jsme se dostali zpět do přístavní kanceláře a poslouchali jsme hlášení, tak on nějak všechny shromáždil a prozradil tu novinu. Bylo to velice smutné. Myslím, že někteří byli naštvaní ze způsobu zjištění, i když každý věděl, že jsme nebyli k dosažení. To bylo trochu bizardní.

Ale ten email přišel od Syfy, že?

Nevím. To je správná otázka. Nevím. Všechno, co vím, je, že když jsem se dostal zpátky a zapnul svůj telefon, bylo na Twitteru kolem 400 zpráv. To bylo divné. Neproběhlo vypuštění do tisku. Bylo to jen to, co to bylo – tweet, takže si myslím, že to bylo tak trochu jako facka. Správně, neuctivé.

Jo, ale co můžu dělat? Možná se jenom někdo hodně spletl. Nevím, jestli to bylo míněno zlomyslně. Nehodlám tam jít, ale je to jako bodnutí. Bolí to.

Končí tahle série nervákem?

Končí to obrovským nervákem, pravděpodobně tím největším, co jsme kdy viděli v naší show – a to už tu bylo hodně velkých.

Pozn. překladatele: „Big cliffhanger,“ kterým má údajně končit 2. série SGU se ve zkratce překládá takto: je to nástroj beletrie, kde je na konci epizody hlavní postava postavena před velké dilema nebo čelí šokujícímu odhalení; cílem cliffhangeru je přitáhnout diváky na další sérii (!), aby se podívali, jak postavy vyřešily svoje dilemata a problémy.

Jak se cítíte ohledně jakéhokoli řešení u Scotta, možná jen emociálně nebo kde skončí? Cítíte, že je tu něco dalšího, co se mělo udělat s postavou?

Nevím. Způsob, kterým to skončí, byste pro mnoho postav v té epizodě mohli tak nějak nazývat řešením, ale je to jako skladba, která se zastaví v polovině. Pořád máte pocit, že toho mohlo být víc.

Vrátil byste se do filmu?

Kdyby dělali film, musel bych to udělat. Nebylo by to správné, nebýt toho součástí. Jde o to, že jsem byl nadšený ze Scottova průběhu těmi 5 lety, které plánovali, otáčelo to s ním. Hledali mu nové stránky, jen si s ním trochu pohrávali. Těžko by se mi hrál chlápek, kterým je v posledních 10 epizodách, další 4 nebo 3 roky. Bylo by skvělé ho napnout a počkat, jestli se opravdu zkazí nebo někoho (nebo něco) zabije.

Jo, možná by začal pít jako plukovník Young?

Jo, možná, ale já bych ho rád viděl, jak se stane trochu tvrďákem. Co se stane, když bude tvrďák?

Co doufáte, že si fanoušci budou myslet po tom, co uvidí posledních 10 epizod? Jaký by měl být jejich poslední dojem ze seriálu?

To je výborná otázka. To je skvělá otázka a je také těžké ji zodpovědět, protože odezvy lidí jsou tak individuální a tak osobité. Ale myslím si, že lidé, se kterými jsem mluvil, kteří si užívají show a sledují nás už od začátku, si budou pamatovat, že toto byl chytrý seriál, který měl i hodně srdce. Byl plný postav, které se nestaraly pouze o svoje přežití, bezpečí a vlastní základní potřeby, ale i o všechny okolo nich. Jen doufám, že si užili tu jízdu. Nevím, to je tak velká otázka. 

Co jste se během tohoto naučil nebo jaký dojem u vás přetrvá ze zkušeností, které možná použijete v budoucích projektech?

Naučil jsem se brečet. (směje se)

Myslíte na scéně nebo po přečtení Twitteru?

(směje se) No, trochu z obojího. Trochu od obou. Ne, ale v této show jsem se hodně naučil, jak plakat… Co se týče herecké techniky, učila mě, jak pracovat rychle, jak si důvěřovat, nedostat se do své vlastní hlavy a potopit se.

Ale dojem, který si opravdu vezmu z tohohle všeho, je prostě ten pocit rodiny, pocit nadšení, když jsme dostali scénáře a chtěli se dostat do něčího traileru a mluvit o nich. Myslím, že další dojem, který  mám, je, že je tohle vůbec možné, protože to není takové mnohokrát. V televizi může být drama a nemuselo být tak falešné a podrážející, jako někdy je. Tyto zkušenosti mi to jenom dokazují. Tohle a určitě Red Faction byly dvě úžasné zkušenosti, které ukázaly, že se můžete cítit dobře a pořád můžete dělat výbornou show.

Správně, fajn. Jak se vede Cassie?

Jo, leží mi zrovna na klíně. Vždycky mi leží na klíně, když dělám interview.

Nechce, abyste mluvil s kýmkoli jiným.

Ne, kouká na mě jako „Zavěs už ten blbej telefon!“


Překlad: Moire, korekce: Moire, Eneo


Zdroj | Zobrazeno: 8402× | 03.04.2011 16:32

Moire | Rozhovory | Epizody, Herci a postavy, Seriály | Komentáře (0)

Pravidla pro komentáře:

  • Věříme, že budete dodržovat základy slušného chování.
  • Netolerujeme rasismus, vulgaritu a urážky.
  • Používejte háčky, čárky a interpunkci: pište česky nebo slovensky.
  • Spoilery můžete psát až po vydání titulků k dané epizodě.
  • Odkazy ke stažení epizod vám dáváme k dispozici, jiné zdroje sem neuvádějte.
  • Reklama v jakékoliv formě včetně odkazů je zakázána.
  • Držte se tématu novinky.
  • Vyhrazujeme si právo příspěvky nedodržující výše uvedená pravidla upravovat, případně mazat.


K článku nejsou zatím žádné komentáře!

Přidání komentáře



Bold text Italics Underline Strikethrough Link Code    :-) ;-) 8-) :-D :-P :-O :-( :-/ ;,( ]:-D :-[

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici devatenáct: