Sledovanost epizody SGU 2x03 - Awakening

Sledovanost AwakeningJeště to není ani den, co se vysílala poslední epizoda SGU 2x03 - Awakening a máme tu už čsla o sledovanosti této epizody. Epizodu sledovalo živě tentokrát kolem 1.222 milionů diváků s ratingem 0.8, což je určitě zlepšení oproti minulé epizodě, která měla dokonce nejhorší sledovanost vůbec v celé historii SGU. Nárůst je tedy trochu znatelný, přesněji o 14%, ale ještě to není úplně ono. Ale přeci jenom je to zatím nejlepší sledovanost ve druhé sérii. Pokud bude alespoň takovýto nárůst vždy, nemuselo by to být zase tak zlé, takže musíme jen doufat, že se bude jenom lepšit. Podle mě se druhá série rozjela moc pěkně oproti první, ale americký divák je asi hodně náročný, tak uvidíme příští týden. Pokud půjde opět dolu, už to nebude moc pěkné a bude potřeba asi zázrak na záchranu seriálu.

Zdroj | Zobrazeno: 4869× | 14.10.2010 00:39

Scimani | Stargate Universe | Sledovanost | Komentáře (51)

Pravidla pro komentáře:

  • Věříme, že budete dodržovat základy slušného chování.
  • Netolerujeme rasismus, vulgaritu a urážky.
  • Používejte háčky, čárky a interpunkci: pište česky nebo slovensky.
  • Spoilery můžete psát až po vydání titulků k dané epizodě.
  • Odkazy ke stažení epizod vám dáváme k dispozici, jiné zdroje sem neuvádějte.
  • Reklama v jakékoliv formě včetně odkazů je zakázána.
  • Držte se tématu novinky.
  • Vyhrazujeme si právo příspěvky nedodržující výše uvedená pravidla upravovat, případně mazat.


[51] symon6 17.10.2010 20:53
SG je SG je pravda ze sa zmenilo ale stale je to SG videl som všetky časti SG-1 SGA aj SGU niektore aj viackrat a premna zamna aj ked to bude telenovela aj tak to budem pozerat lebo je to stare dobre SG a nie nejaky starwars, startrek a podobny hnus:-D

[50] dolph1888 e-mail 17.10.2010 12:38
S tou reakcí jsem počítal. Samo, že nejprve by se musel udělat obchodní model s kalkulací, zda to bude rentabilní. Myšlenka byla jiná, pokud by se zaplatil pronájem kanálu na satelitu, tak reklama, by stejně jako na internetu byla odlišná pro každou lokalitu. Tady se však ukazuje, jakou výhodu má net (satelit je strašně drahej pro tento žánr), asi úplně nejlepší bude až TV nebude. Veškerá reklama se přesune na NET a zaplatí se, neb už nebude jiná alternativa. Pokud by TV nebyla Syfy by musel všechno vysílat na netu a ve všech zemích světa současně (kdo jiný než NET to dokáže) s tím, že reklama by byla upravena vždy pro místní podmínky. Něco podobného se stalo hudbě, kdy vydavatelé stále tvrdošíjně prosazovali CD. Seriály byly chráněny jen proto, že nebyl tak rozšířený rychlý NET, ale to je pryč a už nejde vyprodukovat seriál jen pro US, jako třeba Baywatch (i s největším záchranářem světa Davidem Hasselhoffem) a potom ho pěkně postupně rozprodávat stokrát jinam. Právě proto, že Syfy potřebuje co největší počet diváků v první den tak je tento model již zastaralý, to co tehdy šlo dnes už ne. Diváka, který se započítává do sledovanosti je potřeba odchytit hned první den, jinak stačí jediný člověk, jenž si to nahraje a je konec... .

[49] todd e-mail 17.10.2010 11:40
vsetko je to velmi zlozite a my s tim nic neurobime

[48] Scimani e-mail www 17.10.2010 10:18
dolph1888: Ty si ale zase neuvědomuješ druhou stránku věci a tou jsou peníze. Ty si myslíš, že je to nebude nic stát, kdyby pustili živé vysílání do Evropy, nebo dokonce celého světa? A vzhledem k tomu, že se ještě finančně podílejí na výrobě SGU, bylo by to pro ně hodně proděleční. Z čeho myslíš, že mají peníze? Z toho, že lidé koukají na seriál rozhodně ne, to mají jen z toho, že když ho sleduje hodně lidí, zkouknout také ty reklamy, co tam mají vložené a ty jsou pro ostatní Země třeba k ničemu, když si ty výrobky třeba nemohou koupit.

[47] todd e-mail 17.10.2010 07:13
skoda ze nemozu zistit kolko ludi to pozera cez internet

[46] dolph1888 e-mail 16.10.2010 23:40
Je to celý divný a nakonec možná seriál dojede na obchodní model prodeje vysílacích práv. Každý ví, že poslední dobou klesla sledovanost každému seriálu. A není pravda, že Ami si ho točí jen pro sebe, nebo že jim záleží jen na sledovanosti v US. Prvotně snad ano, ale jakmile ho dovysílají doma, chtějí ho pak prodávat do dalších zemí, bohužel někdo je asi sto let za opicema a zapomněl na internet. Nikdo tedy nečeká (kdo má rozum) na místní dabovaný hrůzy (štíty vs. kryty) a stahuje hned, někdy i proto, že v jeho zemi jednoduše nelze legálně (kabel je jasnej) ani ze satelitu ani z internetu. Řešením je vysílat Syfy v HD ze satelitu jak v US tak v Evropě a sledovanost by první den byla někde jinde, nakonec i další platící abonenti by se stanici šikly, že.

[45] mirek 16.10.2010 22:47
no bezva :-D:-D:-D:-D takze cely serial je o tom, jak se dostanou bezpecne domu, no, to chcu videt tu sledovanost... chjo, ja se tak tesil na filmy

[44] todd e-mail 16.10.2010 18:49
presne tak a je tam dobrá hudba:-D:-D:-D

[43] Ex-SOLDIER e-mail www 16.10.2010 18:17
SG°U NENÍ o cestování bránou, ale o "špatných lidech na špatném místě" Je to o PŘEŽITÍ v těch nejnáročnějších podmínkách. Brána zde není to nejdůležitější, jsou jen jako vedlejší prvek.

[42] mirek 16.10.2010 17:53
tohle je ale az moc... tohle nema s cestovanim branou skoro nic spolecneho...

[41] todd e-mail 16.10.2010 17:32
ja som rad ze je to ine risili s niecim novym a podla mna aj zaujimavim

[40] mirek 16.10.2010 14:55
symon6: no... ja nevim no... furt to sleduju, bo cekam, ze se konecne stane neco, co udela SGU aspon trochu stargate serialem, ale jedine, co ma SGU zatim spolecneho je brana a to jen z casti a v tom to je, amici cekaji, ze se konecne neco stane a nic, pak se drazi scenariste nesmi divit, ze je sledovanost jaka je...

[39] symon6 16.10.2010 12:04
inak si myslim ze SGU je fakt super sice ten zaciatok bol trocha horsi ale inak parada:-)

[38] symon6 16.10.2010 11:03
jj ale američanov tym nutia:-D ja som to myslel hlavne na nich

[37] Scimani e-mail www 16.10.2010 10:08
Od nás nenutí, my na to nemáme vůbec vliv symon6.

[36] symon6 16.10.2010 09:50
ale nuti lebo ak skrachuje SGU tak nebudu filmy. :-DAle ja ho tiez pozeram kôli tomu ze sa my páci

[35] todd e-mail 16.10.2010 09:47
Je to STARGATE a ja mam rad stargate preto to budem aj dalej pozerat a komu sa SGU nepaci nikto ho nenuti aby ho kukal

[34] symon6 16.10.2010 09:24
Pred tým ako sa vlastne malo vysieat SGU som niekde tu na webe čítal že to nema byt klasicke SG-čko ale niečo inakšie. Napr. tam velmy niesu mimozemske zbrane.:-(

[33] mirek 15.10.2010 22:48
dolph1888: presne tak, jako chcu vazne vedet, jak chcou dosahnout vyssi sledovanosti, kdyz tam daji nejakou capinu o Chloe a chudaka Telforda tam nechaji trcet s emzaky... seci nateseni na problemy s emzaky, ale to by nebyli nasi chytri scenariste, aby to zase neposrali a nedali tam osobni problemy Chloe

[32] dolph1888 e-mail 15.10.2010 22:39
Mně radši vysvětlete k čemu těm emzákům ta energie byla, když ze stáze se sami probudit nedokázali a posádka Destiny je vlastně zachránila. Pokud by nakonec došla gateseederu energie, komory by se deaktivovaly a na lodi by zavládla tma a strašná zima. A můj odhad pro díl s02e04 99% Chloe vs. 1% Telford, pochopitelně jde o prostor v epizodě. Tvůrci SGU nepochopili, že Chloe nikoho, ale opravdu nikoho nezajímá a ty její problémy teprve ne. Jistě něco tam čmárá asi nějaký mat-fyz kouzlo, ale to jakým způsobem to podle proma podají, no už se těším na tu sledovanost... .

[31] Scimani e-mail www 15.10.2010 22:11
To spíše tady, sem přijde každej. Na fóru se toho zatím moc neděje, lidi si ještě moc nezvykli, tak to rozjeďte. A čeho se tam jako bojíš? Neboj se, nevhodné chování budu tvrdě trestat.

[30] mirek 15.10.2010 21:15
jo, chteli bychom, ale tam to sleduje hodne lidi... :-D:-D

[29] Scimani e-mail www 15.10.2010 21:10
Mimochodem, nechcete o tom diskutovat spíše na fóru, než tady? Tam by se to hodilo více. ;-)

[28] mirek 15.10.2010 21:09
snad se to nekdy dozvime, i kdyz nevim kdy, ponevadz ked sem videl ukazku na ctvrty dil, chtelo se mi plakat, co to zase vymysleli za kokotinu :-D:-D... klidne bych souhlasil s teoriema, ze se dam dostali potom, enze jak? :-D a kdyz zacali vysavat energii z destiny (jak to udelali je jina vec :-D ), proc vlastne, kdyz vlastni meli dost??

[27] symon6 15.10.2010 20:44
Antikovia vytvorili napr. replikatorov tak prečo nie aj udržbarov lode.:-D Ved si vezmite ze greer donho vystrelil davku a ani to nim nehlo ale davalo by to aj zmysel ved aj tupca napadne ze ziaden stroj nebude bezat miliony rokov bez poruchy alebo nejakej chyby a ze by to tak nenapadlo najvyspelejšiu rasu v nám známom vesmíre to asi nie. Sice ta antická namislenost:-D

[26] simon 15.10.2010 19:30
ja bych rekl ze tam sou asi tak nanejvis 10 000 let ale vic teda ne

[25] Scimani e-mail www 15.10.2010 18:07
S tím souhlasím, že jsou tam déle, ale to přeci neznamená, že jsou tam od začátku, nebo miliony let. :-)

[24] Radek Vítek 15.10.2010 17:53
Podle mě ty emzáky eště uvidíme :-) Třeba pomůžou Destiny v nějaký EPIC BATTLE nebo tak něco :-D

[23] mirek 15.10.2010 16:00
jj, tky si myslim, ponevac se to otevrelo ve chvili, kdyz na tu lod rozbehli...

[22] todd e-mail 15.10.2010 15:21
podla mna tam boli uz trochu dlhsie a ked prisli ludia tak aktivovali nieco co ich prebudilo

[21] Scimani e-mail www 15.10.2010 07:55
No jo, ale nevím, proč všichni předpokládáte, že tam jsou od začátku, čili několik milionů let? Vždyť tam mohli dorazit jindy, navíc posádka něco říkala o tom, že by pro ně mohla přiletět jejich loď.

[20] hamso 14.10.2010 21:51
ja som si vsimol jednu spolocnu vec medzi modrymi smoulami a tymito novymi. obidvom rasam je vidno "kosti". proste je priamo vidno ich kostru. na novych som si vsimol odhalene krcne obratle a na modrych smouloch zase kosti koncatin ako maju ludia. v priestorch medzi kostami ziadne vazy ani svaly, proste jako kostlivci :-D:-D

[19] Indy21 14.10.2010 20:38
Amici jsou paka, Nevedi co je dobre,:-)

[18] Ironhearted 14.10.2010 20:21
ja si myslím ze maju niečo spoločne z tými čo vytvorily tu planetu kde ostaly niekolki ludia myslím si že antikovia neboli v tej Galaxii.

[17] dolph1888 e-mail 14.10.2010 20:21
Hm, je to jen odhad, ale pokud stázová komora na Atlantis (Auroře) uchová "obsah" jen několik tisíc let, a je přitom mnohem modernější, tak jak by gateseederový antičtí emzáci vydrželi tak dlouho. A pokud je tam nasadili Antici, tak proč smrděli ve stázi a neopravovali loď, když energie měli hafo, a pokud ani to nebylo možné, je nějaký problém dokončit jednu rozestavěnou bránu, spojit se s nejbližší planetou a sehnat si co je třeba?

[16] mirek 14.10.2010 19:54
jasne no :-D... ten skafandr mel byt prirovnani :-D:-D, co to teda meli na sobe? z bavlny to urcite nebylo :-D...
wraithsky omracovac - jo, je modry, ale ve chvili co po tom manikovi vystreli udela na tele stejny efekt jako wraithsky omracovac... co bys chtel? :-D dyt ty capiny na destiny sou o nekolik milionu let starsi, nez nejaka pusticka wraithu, se muze stat, ze zmen barvu no..:-D:-D:-D

[15] Scimani e-mail www 14.10.2010 19:47
Tak to hodlám oponovat, žádné brnění, natož ještě tak mohutné, jako skafandr na Destiny, neměli a co se týče wraithského omračovače, to je hodně rozdílné. Pokud já vím, tak ten střílí modře a ne oranžově :-)

[14] mirek 14.10.2010 19:10
Rush, Young, Camile Wray, vsichni smrdi.. :-D:-D to proste neni prava Stargate, ma tam byt hlavni postavou velitel tymu, kery podnika vypravy a ne nejaky psychicky vycerpany tupec...
co se tyce emzaku, vsadim se, ze budou potomci/vytvor/spatny pokus antiku :-D:-D jak by mohli jinak umet takhle ovladat anticke zarizeni?? to brneni co mel na sobe mi nebezpecne pripominalo skafandr co je na Destiny (akorat bez helmy a par detailnich casti) a to co omracuje, vypadalo pri dosednuti jako strela z wraithske rucni pistole-puvodem taky anticke

[13] Scimani e-mail www 14.10.2010 18:34
Ne, to mě tedy nenapadlo, když emzáci ovládali konzole, když se to stalo :-) A proč by je omračovali :-)

[12] Filip 14.10.2010 18:23
Lol a co ked tu energiu odcerpal Rush aby neskoncila misia destiny... to vas nenapadlo a potom tam nahodov prisli ty emzaci...

[11] mirek 14.10.2010 18:10
jo... :-D to me tky napadlo, spis ale jako ze na te lodi byli antikove a ti delali stejnou blbost jak asgardi a tim dospeli k tomu vzhledu :-D:-D:-D bude to nekdy pokracovani, nebo navazovani, nebo to byla proste nejaka vypln mezi tim, co se ma stat? :-D

[10] Saturnus 14.10.2010 17:59
mě teda napadlo že je to to další "odruda asgardu :-D " (trochu mi tak pripominali) pak me napadli mutace emzaku a nebo nejaka jina rasa co tam prisla jako tauri na Destiny.

[9] mirek 14.10.2010 17:53
no... nepopiram, ze muzou mit cosik spolecneho s tema modryma polorybama... :-D ale v zaberu, jak Greer najde ty "komory" ,nebo co to je, jsou napojene na lod a navic antickym panelum rozumeli a docela dost, kdyz dokazali odcerpavat energii z Destiny

[8] dolph1888 e-mail 14.10.2010 17:16
Ta sledovanost potěší, i když zázrak to není. Popravdě na s03jku bych hádal min. 1,6 M diváků a rating víc než 1. Co se týká emzáků, tak tam je problém s tím, že žádná antická stázová komora neudrží život milion(y) let a už vůbec ne takto stará. Jestli tyhle legrační postavičky mají s někým (něčím) společný původ, tak nanejvýš se šmouly. To víko té stázové komory, jako by z oka vypadlo některým symbolům té jejich "bramborokraksny", ale uvidíme.

[7] mirek 14.10.2010 17:00
" A by som sa zasmial že by tam ti mimozenśtania boli nejaky miliony let stary antikovia alebo nejaky ich výtvor"
No, to bylo prvni, co me napadlo, kdyz sem premyslel, jaky maji puvod :-D... ponevadz jedna z epizod se bude myslim jmenovat "spolecny puvod"...

[6] symon6 14.10.2010 15:56
neviem lebo telford je uvezneny na seedsheep s tuctom nejakych mymozenštanov tak aj to bude nejaka akcia a destiny ziskala nejake info tak aj to. A by som sa zasmial že by tam ti mimozenśtania boli nejaky miliony let stary antikovia alebo nejaky ich výtvor:-D

[5] mirek 14.10.2010 14:37
aspon neco no... ale kdyz sem videl tu ukazku na ctvrty dil, malem sem se rozbrecel, nevim, jaky nazor na to mate vy, ale mi se zda, ze ctvrty dil bude zase neco jako jedna z velmi nudnych epizod prvni rady... :-(

[4] Scimani e-mail www 14.10.2010 09:53
Ne neřekla, ale vzhledem k tomu, že se podílejí na financování viz novinka o situaci MGM, tak asi méně jak jedna ne bych řekl.

[3] alex 14.10.2010 07:39
no co vim tak nektrrym serosum staci rating aspon 1.0 ale co ja vim co si vymysli syfy

[2] Mysteria 14.10.2010 07:28
Řekla SyFy nějaký konkrétní informace (kolik je potřeba sledovanost), aby byla u SGU 3. řada? :-)

[1] rodon e-mail www 14.10.2010 07:21
Tak to je super, konečně nějaké dobré zprávy. 8-)

Přidání komentáře



Bold text Italics Underline Strikethrough Link Code    :-) ;-) 8-) :-D :-P :-O :-( :-/ ;,( ]:-D :-[

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici devatenáct: